Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine www.kofetkar.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

S spletno trgovino (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje CRE8 d.o.o., Opekarniška cesta 15c, 3000 CELJE, matična številka: 7167482000, ID za DDV: SI24402656 (podjetje je zavezanec za plačilo DDV), ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec).

Podjetje je registrirano pri Okrožnem sodišču v Celju dne 28.10.2016.

Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med trgovino in kupcem. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Načini plačila

Kupec lahko izbira med naslednjimi načini plačila:

  • predračun
  • plačilo preko sistema Paypal
  • plačilo po povzetju

Dostava

  • Strošek dostave se izračuna glede na težo izdelka. Nakup do 2 kg za pošiljke po Sloveniji znaša 4,50 eur.
  • Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Ob oddaji naročila danes, bo paket predan v roku 4 delovnih dni dostavni službi. V soboto, nedeljo ter med prazniki se dostava ne vrši.
  • Po najboljših močeh se trudimo, da je zaloga v spletni trgovini osvežena, kljub temu lahko pride do istočasnega nakupa, tehničnih težav, človeške napake ali napake v sinhronizaciji in lahko se zgodi, da stranka naroči izdelek, ki ni na zalogi. V tem primeru uporabnika takoj obvestimo o nastalem položaju in se potrudimo, da ustrežemo njegovim željam. Ponudimo mu lahko drug, podoben izdelek, izdelek hitro naročimo pri dobavitelju, ali pa uporabniku vrnemo kupnino, če je bilo plačilo že opravljeno.
  • Če v roku 5 dni po obvestilu o zaključenem nakupu ne prejmete paketa, nam to sporočite na info@kofetkar.si
  • Neprevzeti paket, ki se vrne v našo poslovalnico in je posledica napake kupca in ne kurirske službe, lahko ponovno pošljemo. Ponovne stroške poštnine nosi kupec.

Vračila blaga

Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči na naslov info@kofetkar.si, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga. Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).

Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe, pri pogodbah katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo, ki je hitro pokvarljivo ali kateremu je že potekel rok uporabe. (npr. hrana, pijača, oblačila narejena po meri, osebni napisi na izdelki ipd.).

Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Potrošnik ne odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če ga podjetje ne seznani s pravico do odstopa od pogodbe skladno s 4. točko prvega odstavka 43.b člena ZVPot.

Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek.

Vračilo opravljenih vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Zaradi zagotavljanja gotovosti, točnosti in pravočasnosti vračila ter zagotavljanja evidence o plačilih, se vračilo plačila kupcu izvede z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Postopek nakupa

  • V trgovini kofetkar.si lahko nakupujejo neregistrirani uporabniki.
  • Pregled košarice je uporabniku dostopen ves čas brskanja po spletni trgovini. Pred oddajo naročila je kupcu omogočen celovit pregled naročila in tudi možnost pomika nazaj po spletnem naročilu in odstranitve poljubnih izdelkov.
  • Uporabnik dobi ob svojem naročilu povzetek naročila na svoj elektronski naslov.

1. NAROČILO SPREJETO

Po oddaji naročila kupec prejme povzetek naročila po elektronski pošti in obvestilo, da je naročilo sprejeto v informacijski sistem ponudnika.

2. NAROČILO V OBDELAVI

Naročilo gre v nadaljnjo obdelavo in dobi status »v obdelavi«. Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Trudimo se, da je zaloga izdelkov v spletni trgovini vedno posodobljena.

3. NAROČILO ZAKLJUČENO
Ponudnik v dogovorjenem roku in po prejetju plačila preko predračuna blago pripravi, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Po odposlanem paketu dobi naročilo status »zaključeno«. Kupec za kupljeno blago prejme račun, ki je priložen pošiljki.

Stvarne napake in reklamacije

Ponudnik odgovarja za stvarne napake kupljenih izdelkov v spletni trgovini kofetkar.si. Uporabnik sporoči reklamacijo na elektronski naslov info@kofetkar.si. Uporabnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda.

Blago s kopijo računa in opisom napake uporabnik najkasneje v 14. dneh po pisno oddanem sporočilu pošlje na sedež podjetja.

Ponudnik bo najkasneje v osmih delovnih dneh po pisnem sporočilu kupca potrdil prejem reklamacije in podal tudi pisni odgovor na rešitev reklamacijskega zahtevka.
O reklamaciji zaradi stvarne napake nas lahko uporabnik obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bil izdelek izročen.
Pravico do vračila kupnine, garancije, stvarnih napak in nepravilno opravljenih storitev natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, uporabnik lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@trgovinaika.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. CRE8, d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom na povezavi tukaj.

Za kakršnakoli dodatna vprašanja, ki se vam porajajo nas lahko kontaktirate prek elektronskega naslova info@kofetkar.si

Naložbo izdelave spletne trgovine strani sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija iz Evropskega sklada za regionalni razvoj.
Sofinanciranje je bilo pridobljeno preko Vavčerja za digitalni marketing.

VPIŠITE SE MED KOFETKARJE

Mesečne novičke